Sunday 11 September 2011

Aktiviti July 2011: Jom Makan Durian

22 Julai, satu tarikh yang tidak dapat dilupakan oleh ahli-ahli Kelab Sukan & Rekreasi UEM, di mana telah berlangsungnya acara ‘Jom Makan Durian’.

Bertempat di Laman Panorama, acara yang penuh kemeriahan ini bermula dari jam 4.30 petang – 7.30 malam ini dan diadakan bersempena dengan Pesta Buah-Buahan di seluruh Malaysia.  Seramai 200 orang ahli kelab telah hadir untuk menikmati buah durian yang juga dinobatkan sebagai Raja Segala Buah, di samping mengeratkan silaturrahim dengan tidak mengira kaum, bangsa dan agama.

‘Durian Kampung’ merupakan pilihan pihak Sekretariat buat acara tahun ini. Asli, enak, lazat – sememangnya tidak ada tolok bandingannya.

Kegembiraan dan kepuasan jelas terpancar di setiap wajah ahli yang hadir. Majlis digamatkan lagi dengan Cabutan Bertuah bagi 25 ahli Kelab yang bertuah pada hari Jumaat yang berkat itu. Jutaan Terima kasih diucapkan kepada Jabatan Tanggungjawab Korporat  dan Komunikasi, Jabatan Pentadbiran, Cafe Panorama, OPUS AMX dan juga Propel Berhad  di atas sokongan dan kerjasama di dalam menjayakan program ini.

No comments:

Post a Comment