Wednesday 2 March 2011

Aktiviti Januari 2011: Majlis Makan Malam Tahunan Kelab


Kelab Sukan dan Rekreasi UEM Group telah mengadakan majlis makan malam tahunan kelab pada 15 Januari 2011 (Sabtu) bertempat di Restoren Tasik Titiwangsa, Kuala Lumpur dengan tema Retro 70-80an. Seramai 110 orang termasuk ahli dan keluarga masing-masing telah hadir menjayakan majlis makan malam tersebut.

Diantara tetamu terhormat yang hadir menyerikan majlis adalah Pengarah Urusan/Ketua Pegawai Eksekutif Kumpulan merangkap Penaung Kelab Sukan dan Rekreasi UEM Group, YBhg. Dato' Izzaddin Idris serta Ketua Pegawai Kewangan Kumpulan, En Annuar Marzuki. 


Dalam majlis tersebut juga, YBhg. Dato' telah berbesar hati menyampaikan sijil-sijil kepada AJK Kelab lama, para pemenang mencipta logo dan menyampaikan cenderahati kepada pesara UEM Group, saudara Abdul Hajis, di atas sumbangan beliau kepada kelab sepanjang tempoh beliau menjadi ahli kelab selama 25 tahun. YBhg. Dato' juga berbesar hati merasmikan dan melancarkan logo kelab sukan 
yang baru. 

Diantara aktiviti yang dijalankan sepanjang majlis makan malam adalah tayangan video lakonan, cabutan bertuah, pakaian retro tercantik, aktiviti kanak-kanak dan ahli, serta ahli kelab yang paling sporting.


No comments:

Post a Comment