Wednesday 2 March 2011

Aktiviti Februari 2011: Rakit Redah Jeram di Pos Bersih, Sungai Slim

Kelab Sukan dan Rekreasi UEM Group ingin mengucapkan setinggi-tinggi terima kasih kepada semua ahli kelab yang telah mengikuti dan menjayakan program Rakit Redah Jeram pada 19 Februari 2011 di Sungai Slim, Perak.

Seramai 62 peserta terdiri daripada ahli serta keluarga masing-masing telah hadir dengan menaiki 2 buah bas dan 3 buah kereta. Pelbagai aktiviti telah dilaksanakan, di antaranya merakit meredah jeram, aktiviti riadah untuk kanak-kanak, memancing, bersantai dan bermandi-manda.

Kebingitan dan hiruk pikuk kehidupan bandar bertukar menjadi tenang dan mendamaikan, apabila kita dapat menikmati suasana santai di kawasan hutan yang menghijau dan deruan air sungai yang bersih lagi menyamankan. 

Selain itu, kita juga berkesempatan untuk menyampaikan sedikit sumbangan berbentuk pakaian kepada penduduk orang asli melalui ketua orang asli di Pos Bersih, Sungai Slim.  Dan sebelum pulang, para peserta juga telah berpeluang untuk singgah menikmati keenakan Pau Yik Mun yang terkenal di Tanjung Malim.


Nantikan aktiviti seteruskan yang bakal dilaksanakan tidak lama lagi. Dan kepada yang belum menjadi ahli, tunggu apa lagi? Daftarlah segera!

No comments:

Post a Comment